Tro om man kommer orka fortsätta skriva...

Känner att jag behöver ha något att fördriva tiden med när jag inte har barnen. Men även kanske på kvällarna när jag har dom och det snarkas för fullt innifrån deras rum...
 
Skärtorsdag idag. Lugn dag på jobbet då det endast var 12 barn där idag.
Vi lyxade till det med fruktsallad och glass efter lunchen idag vilket verkligen uppskattades.
Men det var riktigt skönt att åka hem i från jobbet idag med vetskapen om att fyra dagars ledighet väntade på mig.
 
Jag har inga barn den här påskhelgen då jag hade dom förra året. Dock lånar jag dom över dagen imorgon och åker och hälsar på mamma och min farmor.
Men i stället får jag rå om dom två helger idag sen.
Det är så himla skönt att relationen mellan mig och exet och hans fru fungerar så pass bra. Oftast inga problem att byta helger när det behövs och hjälpa varandra när barnen är sjuka och man helst inte har möjlighet att vabba just den dagen. Med fyra barn blir det tyvärr mycket vabbande :/
Men det är bara att gilla läget och se det som extra mystid med trollen. Även om det kanske inte är så himla mysigt med tex magsjuka haha.
 
Den här bilden är från påsk förra året. Vi passade då även på att fira Julia som fyllde sex år då.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammanmagda.blogg.se

Ensamstående fyrabarnsmorsa som lever den kaosartade men underbara vardagen med barnen varannan vecka och det bergodalbaneaktiga singellivet den andra veckan...

RSS 2.0