Hel igen...

En väldigt trevlig helg med en blandning av att vara med barnen och party med vänner :)
 
Men man blir väldigt bortskämd när man varit ledig fyra dagar och ska tillbaka på jobbet imorgon igen. Men det kommer att bli roligt.
Och som rubriken säger så kom barnen hem idag och jag får rå om dem ända tills på söndag. 
 
Full fart har det varit ända sen dom satte sig i bilen när jag hämtade dem. Milla kom även en stund och hälsade på och lekte med Julia. Dom har så himla roligt tillsammans. Synd vi inte träffas så ofta.
Och som alla andra har vi våra kvällsrutiner. Dusch eller bad efter maten och sen mys framför tvn en stund innan det är dags för sängen. 
Man hinner inte så mycket mer eftersom jag börjar lägga dem en efter in i åldersordning redan vid 18-18.30. Det behövs när dom har så långa dagar. Sömnen är så himla viktig för barn och jag är tacksam att dom oftast somnar på bara några minuter efter man lagt dom. 
 
Så var dock inte fallet för Lilly ikväll. Hon ville inte sova, var ledsen och ville inte komma till ro. Men till slut så verkade hon ha somnat. Men nä, det hade hon inte. Hon hade i stället haft väldigt roligt med en inte så trevlig och illaluktande utsöndring från hennes kropp. 
Det var överallt. Hon över hela sängen och henne. Hon måste ha missförstått det och tagit det för hudlotion eller något. 
Så det var bara att duscha henne en gång till och sanera där inne. 
Nu sover hon dock sött i sin säng som sina syskon. 
 
Kläder är framtagna för morgondagen och det mesta förbrett. Jag tänker slappa i soffan i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar sen tänker även jag göra kväll faktiskt. För även jag behöver min sömn om jag ska fungera någorlunda som människa. 
 
 
 
Två bilder från helgen. Mina fina påskkärringar och och påskgubbe. Och barnledig Magda.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammanmagda.blogg.se

Ensamstående fyrabarnsmorsa som lever den kaosartade men underbara vardagen med barnen varannan vecka och det bergodalbaneaktiga singellivet den andra veckan...

RSS 2.0